Bangkok!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Moniek Bakermans - WaarBenJij.nu Bangkok!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Moniek Bakermans - WaarBenJij.nu

Bangkok!!

Blijf op de hoogte en volg Moniek

12 Maart 2013 | Thailand, Bangkok

Hallo lieve volgers,

Daar is die dan: mijn eerste reisverslag van deze mooie reis. Momenteel zit ik dus in Bangkok.
Gistreren begon mijn reis vanaf Schiphol. Ik had gisteren geen moeite om afscheid te nemen van Nederland met dat rotweer, maarja het adscheid van m'n lieve ouders, lieve zusje en m'm lieve vriend was eventjes een beetje moeilijk. MAAR ik ga er gewoon voor zorgen dat ik ze KEI trots zullen zijn door bijvoorbeeld heelhuids thuis te komen.
Maargoed, het vliegtuig vertrok dus om 13:20 gewoon mooi op tijd geen vertraging. Tja wat kan ik over de vlucht zeggen... ik vind vliegen toch niet leuk en 11,5 vliegen is gewoon geen pretje, maarja dat heb ik ook allemaal overleefd.
Zonder problemen over de duane, tas heel aangekomen en ik kon meteen een taxi krijgen die me naar het hostel bracht.
Ik kwam rond half 8 (s'morgens) aan bij het hostel en ik kon om 2 uur s'middags inchecken. Dus ik heb me maar even opgefrist en andere kleren aangetrokken, want het was hier vanmorgen al behoorlijk heet! 30 graden! En dan hoor ik dat jullie weer sneeuw hebben... Tja verschil moet er zijn ;)
Ik heb vooral een beetje rondgeslenterd en met de TukTuk naar het Grand Palace geweest. Een of ander paleis... wel mooi om te zien hoor! Die TukTuk was heel goedkoop, maar onderweg is hij wel 3x gestopt bij wat kledingwinkel waar ik even 10 minuten moest "kijken". Dat had ik dan even gedaan en dan was hij verder tevreden. Verder heb ik een beetje rondgelopen. Een bus geregeld voor donderdag en even 15 minuten met m'n voeten tussen de knabbelvisjes gezeten. Echt waar het kost hier allemaal geen DROL!
Vanmiddag ingecheckt in het hostel. Alles ziet er helemaal prima uit en heb even een uurtje toegegeven aan m'n vermoeidheid, want ik had helemaal niet geslapen in het vliegtuig.
En dan loop je tegen zonsondergang de stad in en dan merk ik dat dit echt een stad voor mij is. Echt een heerlijke sfeer! Ik heb over de bekende straat Khao San Rd gelopen, waar het ook gezellig druk is. Daar heb ik mezelf net getrakteerd met een echte Thaise massage van een uur. HEERLIJK ik wist trouwens niet dat ik zo lenig was! Zo niet dan heeft de masseuse er wel voor gezorgd!
Voor nu zijn jullie weer even op de hoogte, voor degene die het nog niet wisten: ik blijf hier tot zondag en ik kom maandag aan in Sydney!

Dus mensen dat wassie weer, tot de volgende blog!

xx Moniek

  • 12 Maart 2013 - 14:53

    Tim:

    alleen doordat je daar zit maak je me al trots,
    maar heelhuids terug komen vind ik ook wel fijn hoor =)

    zo'n massage klinkt wel erg goed,
    geniet ervan, een hele fijne reis.
    ik kijk uit naar je volgende verslag

    dikke kus



  • 12 Maart 2013 - 15:23

    Papa Mama:

    hoi meiske trots zijn we altijd dat weet je
    je heb nu al weer een leuke dag gehad waar we hier in dit koud kikkerlandje jaloers op zijn vooral die maggage waar je zo lenig van word
    tot de volgende
    kusje

  • 12 Maart 2013 - 16:14

    Familie Bekkers:

    Hoi Moniek,

    wat fijn dat je een fijne reis had!En ik geloof dat het even moeilijk was op schiphol.En we kunnen je vertellen dat we zeker weten dat ze heel trots op je zijn!!!
    En wat heb je weer een leuk verslag geschreven.Leuk om te lezen!
    Heerlijk zo"n verwendagje en wij hier in de sneeuw met temp.onder nul........
    Geniet van alles!!

    Tot snel weer!
    XX Lau en Dianne & kids

  • 12 Maart 2013 - 18:23

    Jan Jolanda & Danny:

    Hoi schatteke,

    Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt.
    En blijf genieten.
    We kijken uit naar je volgende verslag.
    Je bent en blijft een kanjer!
    We missen je nu al op de Kempervennen.

    Liefs "Moeders"

  • 12 Maart 2013 - 18:37

    Kizzy:

    Hee Moniek

    Wat leuk om te lezen hoe je reis verloopt.
    Veel plezier en ik blijf je volgen :) want ik ben erg nieuwsgierig wat je verder allemaal mee gaat maken

    groetjes Kizzy

  • 12 Maart 2013 - 18:39

    T. Warners:

    Hallo Moniek,
    Fijn te horen dat je heelhuids bent aangekomen en dat je geniet !
    Blijf dat vooral doen!
    Wij kijken uit naar je volgende verslag en blijven je volgen!
    Liefs, Tonny en Mientje

  • 12 Maart 2013 - 19:10

    Lynn:

    Fijn om te horen dat je reis tot nu toe zo goed verlopen is! En wat heerlijk dat weer zeg! Geniet ervan, mooie reis en ik blijf hier regelmatig kijken hoe het met je gaat. Maar nu al super knap en dapper wat je doet!

    Groetjes lynn

  • 12 Maart 2013 - 20:01

    Michelle:

    Hee Moniek!

    Klinkt super! Nog heel erg veel plezier deze trip en zorg dat je er lekker van geniet!
    Ga alles maar eens bekijken, proeven, ontdekken en natuurlijk van ieder mooi plaatje veel foto's maken zodat je van iedere herrinnering een mooi plaatje hebt als je straks weer thuis bent! :)

    Heel veel groetjes en succes!

  • 12 Maart 2013 - 20:02

    Michelle:

    Het is trouwens Michelle je klasgenootje uit Eindhoven ;)

  • 12 Maart 2013 - 20:17

    Arian Van Och:

    Hoi Moniek,

    Wat fijn dat de reis goed gegaan is, en ja ik ben kei-jaloers op je met die hoge temperaturen. Hier was het vanmorgen sneeuwschuiven geblazen, maar ja idd verschil moet er zijn. Geniet deze week nog en dan op naar Australie!!!! Veel plezier en tot het volgende verslag,

    dikke kus van Mikaxxx (en van de rest natuurlijk)

  • 12 Maart 2013 - 21:22

    Nicolle Emmerik:

    Hoi Moniek,
    Het grote avontuur is begonnen. Gelukkig het goede weer tegemoet.We blijven je volgen want het is weer leuk om foto's te zien uit Ozzie en wat je allemaal mee maakt daar.Geniet van deze week in Bangkok want dat is al relexen en zo gaat het maar door.Take it easy en we horen.
    Groetjes Nicolle

  • 12 Maart 2013 - 22:07

    Sien:

    Wat een mooi begin van je nieuw avontuur Moniek
    Geniet er maar van, je krijgt wat je verdiend :-)

    Groetjes uit Dommelen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Moniek

Actief sinds 16 Mei 2011
Verslag gelezen: 645
Totaal aantal bezoekers 62593

Voorgaande reizen:

18 Maart 2013 - 11 Maart 2014

Australië

11 Maart 2013 - 17 Maart 2013

Bangkok

15 Juni 2011 - 25 Oktober 2011

Westhampton Beach

Landen bezocht: